Mezinárodní program hodnocení obchodních značek vznikl ve Velké Británii. Dnes jsou titulem Superbrands oceňovány nejoblíbenější značky v 90 státech na pěti světových kontinentech. Sedmým rokem jsou přísnými kritérii hodnoceny také české značky. V nezávislém hodnocení bodovala i oční klinika Gemini. Ta si odnesla titul nejprestižnější oční klinika v Česku.
Poté, co Úřad průmyslového vlastnictví České republiky poskytne databázi registrovaných obchodních značek, společnost Bisnode vybere kandidáty do užšího kola. Následuje průzkum mezi koncovými spotřebiteli. O absolutním vítězi titulu Superbrands v závěru rozhoduje nezávislá odborná porota Brand Council. Její členové jsou profesionálové z oblasti podnikání, médií i marketingového výzkumu. 17 let péče v oblasti oční medicíny, precizní výkony chirurgů, individuální přístup k pacientům a nejmodernější vybavení dělají ze sítě očních klinik světově uznávaná pracoviště. „Ocenění si velmi vážíme. Každý rok se do rukou našich lékařů svěří desítky tisíc pacientů. Že se těšíme dobré pověsti, dokládá i to, že se na naše kliniky jezdí dívat oční chirurgové z celého světa. Učí se zde nové moderní operační postupy a předávají je dál svým kolegům v zahraničí,” řekl Pavel Stodůlka, přednosta sítě očních klinik Gemini.
Vysoké standardy péče vybojovaly oční klinice Gemini ocenění Superbrands v silné konkurenci značek. „Díky špičkovým technologiím jsou zákroky bezbolestné, komfortní a především bezpečné. Pacient se během několika dní vrací do běžného života. Vedle oční chirurgie nabízíme mimo jiné plastické a estetické výkony, například operaci očních víček,” popsal Pavel Stodůlka.
Titul Superbrands není pro zlínskou oční kliniku jediným prestižním oceněním. Během posledního ročníku projektu Nejdůvěryhodnější značka obhájila již podruhé titul nejdůvěryhodnější oční kliniky. Projekt monitoruje a hodnotí, které značky se těší největší důvěře českých spotřebitelů.